معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري از راهاندازي سامانه جديد ثبت و پاسخگويي به شکايت هاي مشترکين حوزه ICT مبتني بر مکان نماي جغرافيايي خبر داد.
وايمکس نيوز- مجيد حقي معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، گفت: سامانه جديد ثبت و پاسخگويي به شکايت هاي مشترکين با هدف بهرهمندي از نظرات مشترکين براي ارتقاي بهبود کيفيت ارايه خدمات، نظارت موثرتر بر عملکرد ارايه دهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکههاي ارتباطي، فناوري اطلاعات و پستي راهاندازي شده است.
وي درباره ويژگي هاي سامانه جديد ثبت و پاسخگويي به شکايات حوزه ICT تصريح کرد: در سامانه جديد امکان ثبت شکايت ها براساس موقعيت جغرفيايي مکان، نوع سرويس هاي متداول و به تفکيک ارايهدهندگان خدمات وجود دارد .
وي تصريح کرد: همچنين در اين سامانه قابليت افزودن مستندات شامل تصوير و صوت وامکان پيگيري شکايات با دريافت کد رهگيري و امکان اعلام شکايت با روش هاي مختلف شامل تماس تلفني، پست الکترونيکي، پيامک پيشبيني شده است.
حقي افزود: به منظور سرعت دادن به رفع شکايتها از سوي اپراتورها در اين سامانه امکان مشاهده شکايتهاي ساير مشترکين از ارايهدهندگان خدمات به صورت مکان نماي جغرافيايي و همچنين مشاهده نقطه نظرهاي فني ناظران سازمان در مورد شکايت مشترکان وجود دارد.
مشترکان سرويس هاي ارتباطي، پستي و فناوري اطلاعات ميتوانند از اينجا به سامانه جديد ثبت و پاسخگويي به شکايت مشترکان دسترسي داشته باشند